Sa ma ierti iubito!-Scrisoarea unui barbat inselat.

"Să mă ierţi,iubito!

Să mă ierţi că te-am ţinut prea mult în braţe în momentele când îţi era greu,

Să mă ierţi că n-am ştiut să-ţi fac masaj însă nu mă pricep foarte bine, dar voi învaţa.
Să mă ierţi că am luptat singur pentru relaţia asta,
Să mă ierţi că te-am lăsat să mă minţi,
Să mă ierţi,de fapt, că te-am lăsat să te minţi,
Să mă ierţi că m-am simţit prost când mi-ai spus că n-am încredere în tine,
Să mă ierţi că ţi-am dat dreptate în orice moment din prea mare drag pentru tine chiar dacă sinele îmi strigă altceva în piept.
Să mă ierţi că am fost naiv şi am crezut că eşti sinceră, demnă, cinstită şi ai curajul să-ţi recunoasti minciunile. Şi din păcate mi s-a dovedit contrariul.
Să mă ierţi,că am avut reproşuri la adresa ta ,
Să mă ierţi că am îndrăznit să-ţi deschid ochii,
Să mă ierţi că am încercat să te fac o persoană mai bună,
Să mă ierţi că am avut lucruri de spus. Până la urmă, ce dracului relaţie e aia,între doi oameni care-şi expun nemulţumirile ? 
Să mă ierţi că am văzut în ţine mai mult decât ştii tu că ai sau că poţi.
Să mă ierţi şi că am crezut că oamenii inteligenţi pot duce relaţii sincere şi m-am încăpăţânat să cred că poţi.
Să mă ierţi că am crezut în singură promisiune pe care ai făcut-o şi anume că vei fi sinceră.
Să mă ierţi că n-am putut să mă ţin de promisiunea pe care ne-am făcut-o ("nu ne vom răni niciodată"). 
Să mă ierţi că ţi-am lăsat intimitatea în pace,
Să mă ierţi că nu ţi-am pus stăpânire pe telefon şi toate celelalte,m-am gândit că nu se cuvine.
Să mă ierţi că ţi-am lăsat spaţiu,
Să mă ierţi că nu te-am terorizat cu întrebări.
Să mă ierţi că mi-am băgat nasul atunci când am simţit
Şi să mă mai ierţi că nu sunt manta de vreme rea,să aştept să-ţi dai seama cum ţi-o fi mai bine, cu mine sau cu el.
Chiar te rog să mă ierţi,am încercat, dar nu pot să fiu prost.
Să mă ierţi,că ţi-am fost iubit,că ţi-am fost amant ,că ţi-am fost prieten.
Să mă ierţi că nu sunt model,
Să mă ierţi că nu sunt perfect. 
Să-mi ierţi chiar şi înclinaţiile nimfomane,trebuie să fi fost chiar deranjant să ai atâtea orgasme.
Să mă ierţi că ţi-am arătat toată iubirea, aşa am crezut că se face. Dar nu. Ce fac copii mici când primesc tot ce vor ? Se răsfaţă !
Să-mi fie cu iertare iubito, dar nu cred că sunt potrivit pentru ţine.
Să mă ierţi şi când voi ajunge să fiu cândva,probabil, voi fi perfect  pentru alta,
Să mă ierţi când vei vrea să o înşel cu tine şi nu voi putea,
Să mă ierţi că nu îţi voi putea întoarce timpul,atunci când vei înţelege şi ...
Să mă ierţi dacă nu înţelegi nici acum ca ai pierdut un barbat care te-a iubit.

Te iert ,iubita mea, căci altfel ar însemna să nenorocesc alte don`șoare după tine și pe mine mă vor blestema (sau mă vor otrăvi,îmi vor da foc cu benzină,depinde de toane) și nu pe tine.A fos frumos să merg cu tine de mână,îți mulțumesc, dar de aici mă descurc.Îți mulțumesc și pentru ce va urma până la urmă cărțile se scriu pe capitole,nu ?
                                                                                                                 (A.C)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dragostea este misterul intre doi oameni

Un vis despre doi.